Sunday 29 May 2011

post 9 : mangkuk tandas kearah kehidupan yang lemau...pheww...

ok....
aku ngaku aku nie bukan ahh seorang yang pengemas sgt...penyepah ader ah....
aku mmg suke biar kan barang2 aku sepah...
tpi kan ader a few thing yang aku pk aku kene amik tau....
ok smtime pembersih nie bkn nye nmpk luaran je...
a small detail pn kite kene amik tau...
ok guys...skung nie aku nak ckp pasal toilet...
yes toilet...klu mmbr2 yg kenal aku...aku snggup thn dari melepas kan hajat aku kat publik toilet....

ok mcm nie....
korang tau tak science nie bnda yang seronok..
cume org2 yang mengkaji nie kdg2 lemau skit....
so kite pn tak da minat kan???
so mcm mana kita nk jadi kan dier fun????
kene ahhh ajar ikut tahap kefahaman dieorg...

ok guys....
korang tau  tak org yang design mangkuk tandas tu punya ahhh pecah pala design toilet bowl tu...
so ader kegunaan penutup tandas tu..
so sila lah guna kn penutup toilet tu......
aku sure pas korang baca nie korang tutup toilet bowl korang....
nak tgk dlu mcm mana dier design denda alah nie..



nmpk tak dier guna kan graviti??????tuk tolak air tu keluar....
hahhahha ok guys.....
everytime korang flush toilet tu.....
ada udara n tekanan yang akan tolak air tu ke atas jugak....
akbiat nye...udara dlm akan di bebas kan ke udara.....
dan dan dengan itu......
segala sisa2 kumbahan korang tu......yes....i mean taik n air tuttt tuu...
akan bersama2 tertolak ke atas...
mcm effect spary air tu.....

akibat nye dgn kata yang lebih tuk ko sedar....
segala taik2 ko tu melekat di sekitar toilet....
hahhahahh......
berus gigi korang..yes..berus gigi korang tu...
melekat kat situ,..
pastu msuk balik kat mulut korang..
eeeewww..................
tgk vid nie..


so nasihat aku satu je....
tutup ahhh penutup tandas tu.......
phm........
adk2...leh wat school experiment........
sure cikgu impressed ngan korang....
cara nye mcm nie....

1. masuk kan ink dlm tank toilet tu...
2. letak kan tisu paper kat mangkuk jamban
3. pastu flush jamban tu...
4. pastu nmpk ahh titis2 air kat tisu paper tu.....
5. so....letak kan bwh microscope atau kanta pembesar

adik2 nasihat pas buat nie bsuh tgn ye...
selamat beramal....
pengajaran...pas melepaskan bnda2 tu...sila ahh tutup sblum flush.......
bye;...

No comments:

Post a Comment