Saturday, 28 May 2011

post 5 : rumah sewa no 2

okie rumah nie plak......ni umah no R3 aku pnggil umah purple...
sama mcm umah no 1.....cume dier umah tengah tingkat satu klu tak silap.....
andddddd rumah nie fully furnish......
 ruang tamu
ada langsir
ada tv
ada meja belajar

lampu kipas sume baru
ada jam
ada meja makan
ada pintu masuk..huahua...
 ada cermin muke badan dan kasut..
 bilik no 1...ada penyangkut baju...n toilet
 almari kayu sorang satu katil sorang satu
 bilik no 2
 dapur sinki peti ais rak.....
aku ingat bdk lepas dulu duduk sini bile bayar sewa lambat dier gi nye maki mak aku cakap mak aku tak hormat dier n marah mak aku kata periuk tak sedia kan saya tak bising pn makcik kata fullu furnish...aishh blaja smpi msuk university....periuk termasuk dlm kategori furniture ke?mcm2
 tmpt basuh baju gedebuk gedebak

okie..so untuk rumah nie..here is the detail
sewa: rm1300
deposit : rm700 + air letrik rm 150
bil air n letrik bayar sendiri...
notis kuar dua bulan okie..semua ingat 2 bulan bukan ari tu nak kuar ari tu jugak nak bgitau <ketegori budak lemau........

nasihat aku satu je ahh...
mak aku tu dh ahh dah tua n berumur..so hormat lah beliau seperti mana korang2 sume hormat mak bapak korang yek..murah kan senyuman, dan jaga lah harta benda org..kemudahan dh disediakan...
jgn ah buat kan mak aku mengeluarkan ayat "sentap ati mak nak" (joking) huahuahu

sekian.......klu nak kol sila kol beliau Pn Roozita 0176821420





14 comments:

  1. Cantiknya rumah sewa...fully furnished tu..;)

    ReplyDelete
  2. thanks dear....umah tu mmg semua ada...tinggal masuk kan diri sndri ngan bju2 je...so hopefully org yang duduk tu comfortable ahh....

    ReplyDelete
  3. untuk laki ke pompuan?

    ReplyDelete
  4. perempuan..sory laki nye dh penuh(liyana lemau)

    ReplyDelete
  5. dkt x ngn uitm umah ni?

    ReplyDelete
  6. dekat...depan pintu belakang uitm.

    ReplyDelete
  7. ade lg x kekosongan ?

    ReplyDelete
  8. rumah ni masi kosong ka? klu sewa blk kecil tu brpa ??

    ReplyDelete
  9. salam...
    juz nk tnye rumah ni ade kosong lg x...???

    ReplyDelete
  10. kalau 1200 ke bawah konfem aku booking arini gak

    ReplyDelete
  11. maaf rumah sewa dh penuh....

    ReplyDelete