Monday 6 June 2011

post 25 : architect for fun....

ha sblum aku msuk tido..
meh aku share architect jokes..
klu aku ckp pasal benda serious pasal architecture tkut bosan lak..
hah aku sndri tak pasti korang dpt tangkap ke tak jokes nie..
tpi bgi aku agak funny gak ahh.....








paham tak??????
klu joke pn korang susah nak paham..mcm mana ahh  ngan architecture term....
nnti2 aku pk kan mcm mana nak wat kan architecture smting yang intresting tuk dibaca ok..
bgi aku knape aku letak pasal medical stuff is...
biler kite tau sedikit sbnyak pasal medical nie..
tak da ahh biler kene ngan kite
kite terus jadi terkejut beruk n time3 tu ahh baru nak bukak buku kaji...
banyak benda dalam dunia nie yang kite tak tau..
tak semestinye dokter je yang kene amik tau pasal health issues nie...
so enjoy.....
idup nie kite tak kan pernah stop learning okie...

3 comments:

  1. haha ada yang paham dan ada yang tak.. anyway kalau takde idea nak update, apa kata postkan drawing yang anda buat.. :D

    ReplyDelete
  2. alamak my drawing???huhhuhu.....insyallah....bukan nye hebat pun tapi boleh je kot...
    sharing is caring rite

    ReplyDelete