Wednesday, 8 June 2011

post 28 : project zaman student yang paling best.......

haaa.....ade kawan aku sorang nie dier dh komen pic dier tak da dlm entry aku yang lepaskan......
emm ni aku selit kan...
sedikit sebanyak budak2 archi yang penah memngegar kan uitm seri iskandar ngan projek costume kiteorg....

abis org sume pelik..
ingat kan budak art n design..
no no no
kami budak architecture,,,
tyme tu lect kite suruh mereka (design) super hero n villain nye costume....
super women tak dibenarkan,.
ermmm memandangkan superwomen sume seksa seksa...

tujuan n motif kiteorg kene buat superhero nie sbb....
kiteorg kene tgk sama ada senjata n costume nie sesuai ke tak ngan kehidupan harian kita...
esp org melayu...
contoh nye :
nak bersila..
nak ber.... gaya melayu...
nak beristinjak...
nak angkat barang,,
emm mcm tu ahh

sem nie kiteorg belajar tentang propotion...
enjoy the pic...
haaa qayyim ader pic ko nie ha....

ps...costume nie sume di buat sendiri ok...langsung tak guna kan pro tailor ataupn costume maker...

korang hebat???teka sapa beliau2 nie.....




pas pki costume,,kite hit the public n try public properties...owh lupa...tume nie...
pelakun2 oku pn turun padang,








4 comments:

  1. qaiyim tersipu malu ke..

    ReplyDelete
  2. dh dier request suh letak pic dier....

    ReplyDelete
  3. hahahaha....bgus2 pic aku ada

    ReplyDelete