Monday 6 June 2011

post 23 : feed back kawan2 yang lol...lemau aku lelama....

yes aku mmg gemar wat kan keadaan jadi pelik n tak tau nak sambung sembang mcm mana.......

situasi 1
member A : liyana blog ko tak leh geli lagi ke??
aku jawab : tak cukup geli lagi ke???
member A : tak cukup ape nye..bapak aku skli dok sblh aku tgk post ko...
aku jawab : kim salam kat uncle.....

situasi 2
aku tanye : aku nak taruk ape yek dlm blog aku
member B : cite ahh pasal life ko
aku jawab : life aku bosan dowh...
member B : cube tak bosan kan
aku jawab : ko tolong tak bosan kan
member B : cite rutin ko
aku jawab : bagun tido , keje , balik keje , tido...
member B : pas keje lepak ahh ngan mmber....banyak masa...
aku jawab : aku blik keje kdg2 kul 12...baik aku banyak kan masa tido...
member B : nama budak archi
aku jawab : budak archi pun manusia.....

situasi 3
member C : perghh cool blog
aku jawab : thanks
member C : ko post pasal ape
aku jawab : ..........???( ko bace ke tak post aku) kene sekeh budak nie....

esok

member C : weh weh weh aku dah baca blog ko
aku jawab : la smlm ko kata cool tak baca ke
member C : aku tgk ko random je..
aku jawab : ye~~ ko suke ushar blog awek comel
member C : weh mariam felani tu member ko yek..comel dowh
aku jawab : dier dah kawen....
member C : laaa knape dah kawen
aku jawab : penah makan selipar???

situasi 4
member D : ishhh tak abis2 ngan blog dier
aku jawab : ..............................
member D : weh ape nama blog ko??
aku jawab : ...........................(angkat kening ziana zain)

situasi 5
member E : pas baca blog ko aku rasa ko pelik ahh..
aku jawab : kenapa
member E : ko dak archi yang ko post pasal benda2 geli pasal manusia napa?
aku jawab : knape
member E : ye ahh ko post ahh pasal bangunan ke ape ke
aku jawab : kenape
member E : ye ahh ko kan budak archi ish aku ketuk pala kang
aku jawab : bapak ko pn kategori pelik gak ahh
member E : PAHAL PULAK!!!
aku jawab : bapak ko doctor
bapak member E : hahahahaahhahh............

hahah macam2 perangai member2 aku nie..
ape pun aku suke kawan ngan korang semua....
aku suke member2 yang terus terang nie...
ape2 pn nasihat tuk post aku kali nie...
terima ahh baik buruk kawan korang tu....
tak semua perfect......

sapa yang terasa...sila bgitau...nanti dapat gaji aku banjer makan woti canai okie.....

5 comments:

  1. hahaha adoii gelakk lak baca entri ni

    ReplyDelete
  2. laa..ak da bpe minggu folo blog ni bry ak taw...ni ko pnyer blog ke LG?hahahahahahahaha...ko da bosan sgt eh~

    ReplyDelete
  3. qayim...hahahah ye ler aku nye....nnti aku update agi ahh....bukan bosan dowh...salah satu step tuk aku abis kan masa lunch dgn blog..bukan makan.....

    ReplyDelete
  4. huhuh wei aku pun bosan ni...tp aku respek ngan blogger sebb diorang bolh menulis...LG aku support ko!!

    ReplyDelete
  5. hahah thnks nana...ko pn jaga baby dlm perut leklok....

    ReplyDelete