Wednesday 8 June 2011

post 29 : gud news for u guys,,,sapa nak adiah....

okie...memandangkan sume member2 nak debut dalam blog saya....
dengan ini saya akan bgi korang peluang....

kepada sesapa yang ingin sy mengdebut kan pic korang.....
di minta setiap org dari kamu meng link kan pic korang yang paling comel.....

comel yang aku maksudkan sgt sgt comel yang mampu buat aku gelak.....
pic korang..bukan kucing atau anjing atau lipas

aku akan pilih 10 org terbaik....pemenang no 1 akan di beri topup rm 5...
hahaha nie lah atleast yang leh aku bagi......

klu aku rasa sambutan menarik aku akan pertingkat kan harga tuk entry2 yang akan dtg,,,,,,

sila link kat komen2 di bawah...

pemenang akan aku mention kan pada 29.6.2011......

ape agi..sapa nak tpup...
owhh aku boleh tpup org yang ber no maxis je...
huhu,,,,,,

haa ni bilik sewa aku kat s alam,....saja je tak da kaitan dlm post pn cume teddybear terlalu comei


katil aku, tempat letak t-square,iron board,almari bju, brg archi n buku,barang archi,drafting table(2nd katil)

5 comments:

  1. bersihnya~~~

    ReplyDelete
  2. hahaha kalau tak da submition mmg bersih..cube kalau nak submition....nak pijak mmg tak jmpa...

    ReplyDelete
  3. tipu neh...kalo real msti bespah,hahahaa...especially mse submission,crit~ :P

    ReplyDelete
  4. ak de gmba dak2 ak nga ZZzzzZZzzz kt s2dio,kalo bminat,email ak...sure post trbaek utk blog ko~hahaha

    ReplyDelete
  5. haha,,,,
    aku pn banyak pic org tdo kat studio nie..
    aku nak berdasar kan kerelaan korang..
    ye ahh....
    nak bgi adiah nnie..
    tak da....
    weh rm1 pn org tak tolak tau,,,

    ReplyDelete