Wednesday 15 June 2011

post 37 : penyakit aku yang rare...

arghh...aku mmg susah nak tido...
mlm nie agi ahh susah nak tido...
rare ke???
tu tak rare....
zaman blaja dlu agi ahh jarang tdo kot...
pnh tu 3 ari tak tdo..
anta submition tak mandi langsung...
anta trus tdo.....
16 jam tdo..pergh maraton...

nie haaa satu penyakit aku yang rare nie..

AWAT TETIBE AKU RASA NAK BERJIWANG2 PLAK NIE????

 sintom2 penyakit :

1- aku dok layan lagu2 jiwang - kapak2 nie leleh2 nye lagu
2- dok layan cite melayu plak (nora elena) yang sumpah2 tak da laki mcm seth tan dlm dunia nie (nama,perangai)
3- beli novel melayu
4- stalk profile member aku ~~~ tgk pic kawen member~~tgk pic tunang dieorg~~

pehal pehal?????

adakah kerana gerhana pada malam ini????
aduh org gi wat smyang sunat.
aku gi ,layan jiwang plak.....

ahhh layan korea ahh plak...
jiwang agi..

nasib nasib~~~
mcm mana ahh keadaan budak2 opis aku yang kene dok opis siap kan keje smpi mlm tu.....
sory geng aku balik awal....
huhu~~~~

wah aku tau...
baik aku kaco adik laki aku kat jengka...leh skodeng dier ader makwe ke belum.....

tuk ex aku~~~
weh aku tau ko stalk aku nye profile ngan blog~~~~~~
dah dah weh...
cukup..
tak da nye aku ader laki lain..
klu ngan ko pn aku penat...ni nak pk laki lain.....
wehhh wahai ex..
sory yek~~~~~~
aku mintak pts...
nak tau sgt sapa bf aku kan...
nie aku nak tunjuk...



jauh agi ensem dari ko weh.....arghh ensemmmm!!!

hahhah liyana garang jadi liyana gedik ari nie
LG gak kan???

3 comments:

  1. haha layan jiwang la best.. lentok je

    ReplyDelete
  2. masalah nye org nie bkn nye jenis berjiwang jiwangan....

    ReplyDelete
  3. LG has been transformed to LJ..hikhikhik. nasib baik x MJ..rindu ko weh!

    ReplyDelete