Friday 27 May 2011

part 3: ais yang melemaukan kita...

hahah memandang kan aku seorang blogger yang baru...susah sikit aku nak survive..huhuhu..ni ari pertama aku....mmg berlambak ahh post aku letak...ye ahh mood tgh berkobar2...hope next time aku leh ahh update agi blog2 aku....so ngan blog nie gak ahh salah satu cara nak kurus kan diri aku yang dh bertambah2 sihat nie..knape????
sbb memandangkan aku sibuk..so msa lunch je ahh aku leh blog...so...bler aku sibuk blog aku leh lupa kan seketika pasal foods...yeay...aku mmg suke makan....yum yumm..pastu minum ais..
skli aku terbaca plak satu artikel nie.....


ais...yes aiss...ais mampu tuk bekukan makanan yang berminyak yang leh menyelowkan penghadaman kite...hatta...minyak tu mendap..hatta....tekumpul kat usus n salur darah kite...maka..terjadinye penyakit.....esp sakit jantung.....

soooo selma nie aku mati2 kene tipu...makan ais dapt kurus kan badan...ceh haram......

so korang klu nak mkn berminyak jgn minum ais.....mkn dluu..stgh jam pastu lantak ahh sluppeee ke ape kee....... okie...

nak dgr ahhh lagu fav aku tyme aku ngan biul n hampir2 menjadi lemau...aku suke group dierorg nie..tpi sume lagu dierorg tu sume tak leh dgr under age...walaupn tak tunjuk visual2 yang tak elok..tpi ayat dier tu...huh...nie pling ok...tpi sumpah sume lawak.... group the lonely island....

No comments:

Post a Comment