Friday 27 May 2011

kehidupan yang lemau:part 1

ari nie bermulanye idup aku sbgai seorang blogger...
knape aku pilih name kehidupan yang lemau.....???
meh sni nak habaq mai kat hangpa semuaa.....
pernah tak korang rasa mcm ...laa bosan nye life aku......
bgun pagi gi keje pas keje balik.sabtu ahad terperap kat umah?????? lemau gileerzzz....
okie slama nie aku tak pnh rsa mcm tu...smpai lah tibanye ari nie.....
arghhh bosan nye life sbgai seorang yang mkn gaji.......
arghh bosan nye sabtu ahad takda bnda nak buat.....
semua bosan......
tapi...aku mls ahh nak pk negetif2 nie...so aku pn bukak lah blog nie....
soooooo!!!!! org2 yang lame n lemau niee leh share sama2 ngan aku kelemauan org lain so that kite rasa idup kite tak selemau depa2 nie...so nanti kan post2 aku......
hope kite same2 rasa semangat n tak selemau yang lemau yang selama nie korang rasa lemau!!!!!!

No comments:

Post a Comment