Sunday 29 May 2011

post 8 : gajah yang lemau

hahaha ingat zmn kite kecik2 ?
katun mmg fav kite kan????
esp katun binatang2 nie...huhuh
pastu pling kite ingat skli gajah tkut ngan tikut..
mana2 katun sure ada kan...


korang bayang kan...sebesar2 gajah tu leh tkut ngan tikus kecik tu...
erkk mcm aku tkut ngan lipas...brutal2 aku garang2 aku...
kuar lipas kuar ah suara suprano aku tu..huahuahua...

tetibe telintas pikiran aku....logik ke gajah tkut ngan tikus?????selogik kegelian aku ngan lipas nie???
belek punye belek aku tertgk video niee....


so maknanye betul ahh gajah nie geli ngan tikus........
kite nie mana ahh tau kan..gajah nie wild animal......bkn nye everyday animal nak kite tgk n discover pasal behavior dierorg nie....
asal usul terperasan nye kegelian gajah nie terhadap tikus nie sbnr nye adr seorang lelaki sarkas nie..bela gajah..satu hari bising kandang gajah...
ingat kan mengamuk...
rguphe2 nye ader tikus lari2...
lor...
gitu ahh gamak nye......
soo pengajaran disini...
besar kecik brutal lembut nye seseorang itu......
KALAU DAH GELI....GELI JUGAKKK!!!!
sapa kata laki pn tak geli...
alah dierorg tu nak act macho dpn girl je....
cet....

No comments:

Post a Comment