Monday 30 May 2011

post 10 : pencurah asid yang lemau....

di sini aku nak bgi pengumuman....
korang2 yang tkut ngan asid nie...
harap2 ahh avoid ahh tmpt2 yang public sorang2...
skung nie mangsa tak kira laki ke pompuan.....

haa nie aku nak bgi idea nie...
tolongg ahh korang2 nie kuar pki ahh spek......
byk kebaikan pki spek nie....
tak kira ahh itam ke putih ke merah ke..
pki ahh yek...

bukan ape...negara kita nie makin panas...
lagi pn pki bnda tu dpt elak kan kite kene cancer atau katarak mata...
lagi satu.,....
kalau lah di simbah asid ( bukan doa tau )
sekurang2 nye...
spek mata tu dpt ahh slamat kan mata korang tu sikit...

muke cacat boleh di trima..
skung nie kan rmi hebat plastik surgery nie.......
boleh di ubah suai balik...
klu buta mcm mana???
rezeki kita semua bergantung pada mata....
dari mata naik ke kepala turun ke tangan.....
btul kan??

so zmn skung nie org tak gelaknye klu ko pki spek mata.......
tak mcm dlu.....aku gi trip kene gelak pki spek mata...
siap lect ckp rombongan cik kiah...
bukan pe...aku sayang mata aku nie...
nak pki lama....

so renung2 kan lah selamat beramal.....
kesian aku tgk mangsa2 nie....sedey aku tau tak....



No comments:

Post a Comment